Få svar på dit spørgsmål
Uanset om du er en ny eller gammel kunde hos Catering Engros, så har du måske et spørgsmål til en ting eller to på vores webshop. Her på siden giver vi dig svar på det, som de fleste har spørgsmål til.
Får du ikke svar på dit spørgsmål – så ring til os på 70 80 88 88, eller skriv til kundeservice@cateringengros.dk.
De fleste har spørgsmål til
-
Hvordan ser jeg, hvor meget jeg har købt af et produkt?
- Log ind på webshoppen
- Gå op i højre hjørne, hvor dit kunderummer er, og tryk på pilen
- Tryk på statistik
- Vælg perioden, indtast varenummer, og tryk søg
-
Hvordan kan jeg sende pant retur?
Skriv i ”Din Bemærkning”, hvor meget pant du gerne vil sende retur – husk at skrive, hvilken slags pant der er (fx 24 stk., 30 stk., hel tom kasse). Du er også altid velkommen til at ringe til kundeservice på 70 80 88 88.
-
Hvad kan jeg skrive under ”Din Bemærkning”?
Her kan du skrive de ønsker, du har til din levering – men husk, at det kun er ønsker, som vi selvfølgelig gør alt for at indfri.
-
Tilbagekaldelse?
- Du kan ikke finde info om tilbagekaldelse af varer på vores webshop. Alle kunder, der er påvirket af tilbagekaldelser, vil blive kontaktet direkte via mail.
- Har du stadig en tilbagekaldt vare, skal du kontakte Kundeservice for at få varen krediteret
- Husk at gemme tilbagekaldelsesbrevet i din egenkontrol
-
Hvordan ændrer jeg en fast leveringsdag?
Hvis du vil ændre en fast leveringsdag, skal du tage kontakt til din konsulent, som undersøger, om det er muligt.
-
Kan jeg slette noget på min ordre?
- Hvis du gerne vil have slettet varer fra din ordre, skal du kontakte kundeservice på 70 80 88 88
- OBS! Bestillingsvarer og skaffevarer kan ikke afbestilles
-
Hvordan kommer jeg i kontakt med min konsulent, hvis jeg ikke ved, hvem det er?
Ring til kundeservice på 70 80 88 88, som giver dig alle oplysninger om din konsulent.
-
Hvordan kan jeg se økologirapporten?
Kontakt kundeservice på 70 80 88 88 – hav din e-mail adresse klar.
-
Hvordan bliver jeg ny kunde?
- Ring til kundeservice på 70 80 88 88, oplys dit CVR-nr., stedets navn, by og telefonnummer, så vil din forespørgsel blive sendt videre, og konsulenten i dit område kontakter dig
- Du kan også benytte vores kontaktformular her
-
Kan jeg få leveret varer på en dag, der ikke er min leveringsdag?
Hvis du ønsker at få leveret varer på dage, hvor du ikke har leveringsdag, skal du kontakte kundeservice på 70 80 88 88. Kundeservice hjælper med at undersøge muligheden for dig. Ved permanente ændringer skal du kontakte din konsulent.
-
Hvordan tilføjer jeg varer til min favoritliste?
- Søg efter den/de ønskede varer
- Klik på det grå + felt til højre i varebilledet
- Vælg herefter favoritlisten, som varen skal tilføjes til
OBS! Vil du slette en vare fra en favoritliste, skal du gøre følgende:
- Tilgå listen, find varen, og klik på det orange felt med stjernemarkeringen
-
Kan jeg sende varer retur?
- Hvis du gerne vil sende varer retur, skal du altid kontakte kundeservice på 70 80 88 88
- OBS! Bestillingsvarer og skaffevarer tages ikke retur – heller ikke køl- og frostvarer
-
Hvor kan jeg se min faktura og kreditnota?
- Log ind på webshoppen
- Klik på pilen øverst i højre hjørne ved siden af dit kundenummer
- Vælg ”fakturahistorik”
Får du en samlet faktura, skal du søge på de enkelte fakturaer.
Får du en faktura pr. ordre, vil dine kreditnotaer ligge separat.
-
Kan jeg se mine ordrer?
Ja, du kan altid se dine ordrer.
- Log ind på webshoppen
- Klik på pilen øverst i højre hjørne ved siden af dit kundenummer
- Vælg ”webordrehistorik”
Så snart du har gennemført en ordre på webshoppen, kan du se dine ordrer under “webordrehistorik”.
”Ordreoversigt” viser dig en komplet oversigt over alle dine tidligere ordrer. Også eventuelle telefonordrer hvor kundeservice har tastet ordrer til jer. Her vil ordren være markeret med et 0 i webordrefeltet.
Fik du svar på dine spørgsmål?
Log på webshoppen, og bestil nemt og enkelt dine varer.
Log på webshoppen