Inspirerende og brugervenlige løsninger – som gør det nemmere at gøre det bedre
I Dagrofa Foodservice arbejder vi hver dag målrettet for at kunne tilbyde vores kunder de mest inspirerende og brugervenlige løsninger, som gør det nemmere at gøre det bedre.
På webshoppen for vores udkørende forretning bestiller du for eksempel nemt og enkelt dine varer, mens du også får ekstra gode tilbud og relevant inspiration til dit køkken. Du har samtidig mulighed for at tilpasse visninger og søgninger til dit behov, så du ikke skal bruge unødig tid, når du bestiller varer.
Til vores kunder i den udkørende forretning har vi også vores madmagasin Bestil, hvor vi kombinerer aktuelle og relevante tilbud med inspirerende nyheder og trends fra fødevarebranchen. Bestil udkommer hver måned online på dgfs.dk samt i en trykt udgave.
I vores cash & carry app har vi digitaliseret tilbudsavisen, så du altid finder alle vores aktuelle tilbud lige ved hånden. I appen får du også et digitalt kundekort, mens du holder dig opdateret med seneste nyt og lokale tilbud fra din favoritbutik.
Du kan til enhver tid følge med i de seneste trends fra den danske madscene på vores websites og finde inspirerende historier i vores online leverandørunivers. Eller få styr på dine menuer i vores digitale menuplanlægningsværktøj EasyMenu, hvor du nemt samler udgifter og indtjening og udregner din avance.
Du kan altid tilgå alle vores platforme og brugervenlige løsninger fra din telefon, så du kan få styr på tilbud, varebestilling og seneste nyt – også på farten. Vi gør det nemmere at gøre det bedre.

Løsninger til dit behov
Vi gør det nemmere at gøre det bedre med vores inspirerende og brugervenlige løsninger
Log på webshoppen Læs mere om vores app